НИКАКАВ допис из Хага око изрицања пресуде нисам добио. Ништа ме нису обавестили, а и не занима ме уопште шта ће да кажу. Са њима сам завршио. Сада ме једино интересује кампања и идемо ка изборној победи.
Ово, за "Новости", потпуно мирно, говори председник Српске радикалне странке Војислав Шешељ, док се у држави подигла бура око захтева Хага да лидер СРС 31. марта мора да дође у судницу у Хаг и слуша првостепену пресуду.
Да ли вас је звао неко из власти? Можда Расим Љајић, који се бави сарадњом са Трибуналом...
- Не. Нико ме, откад сам се вратио у Србију, није позвао.
Шта мислите, хоће ли вас власт изручити Хагу? Шта ако вам полиција закуца на врата?
- Не знам. Своје сам рекао, добровољно не идем. Мораће да ме носе.
Председник Томислав Николић је рекао да ћете морати у Хаг, а премијер Александар Вучић се још није изјаснио...
- Све што сам имао да кажем Николићу, рекао сам му на "Твитеру". Вучић нека ради шта хоће.
НЕ ПРЕТИ СУНОВРАТХОЋЕ ли СРС опет доживети суноврат уколико вас, на прагу уласка у парламент, после избора, власт изручи Хагу? - Наравно да неће доживети суноврат. Странка га није доживела ни када сам добровољно отишао у Хаг, него када су нас ова двојица, Николић и Вучић, издали.
Какав резулат очекујете на ванредним изборима?
- Добићемо најмање 20 одсто гласова. Странка се консолидовала, оснажила и сад креће кампања. Имаћемо трибине по свим крајевима, али и митинге у већини градова, наравно, и у Београду.
Да ли ћете ићи на Косово и Метохију?
- Нажалост, не. Јер немам право да користим личну карту и да путујем. Наша држава третира Косово и Метохију као иностранство. Не могу ни у Републику Српску, ни у Македонију, Црну Гору...
Рекли сте да ће СРС учествовати на изборима које буду огранизовале косовске власти...
- Нисам тако рекао, него сам нашим члановима казао да донесу одлуку о томе хоће ли учествовати. Биће онако како они одлуче.
Хоћете ли после избора у коалицију са СНС?
- СНС је за нас прихватљива само под условом да се одрекне ЕУ и те политике и у потпуности се окрене Русији. Онда можемо у коалицију.